niedziela, 15 stycznia 2012

Filcoszki new eddition

 Eksperymentów z filcem ciąg dalszy...
 Filc ze względu na swoją grubość tworzy ciekawe efekty warstwowo - przestrzenne. Pocięłam go na kółka (nie lubię przesadzać z formą, nie upieram się jednak w kwestiach treści), poskładałam, naszyłam koraliki znane z roli w pierwszym sezonie serialu "Filcoszki" i urodziły się takie ot - kanapki. Jedna mi się jakoś "odkanapczyła", podejrzewam że to dziecko z nieprawego filcowego łoża. A może zapowiedź następnej serii? Kto wie...





 Kajam się i łajam za słabą jakość zdjęć, obiecuję się poprawić.


2 komentarze:

  1. Filcowy "bękarcik", jest po prostu rewelacyjny. Kanapeczki, które kojarzą mi się z pawimi oczami także zachwycają swoją urodą, przepięknie połączyłaś w nich kolory. Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli masz ochotę zapraszam na serialową zabawę, szczegóły u mnie :)

    OdpowiedzUsuń